esra1907 inşla canım bnm ilk gebeligimi 20 haftalık kaybetşm bende rahşm boyum ölcülüyor her muanede dikiş gerek yok dediler Bn çok kokruom ne neler yapabiilim diye arastırtorum üç özgün progestran sadece kulnıyorum yemek yapmak için hazırlamak için kalkıyorum annmler uzak oldgndan elimden geldgnce yatıyorum inşla sisi. Haftalara gelrim en son 37 ölcüler 20/4 ken biz anlar muyuz kısalmayı acılmayı