Birelifannesi ben Balıkesir şehir hastanesinde normal Doğum yaptım canım özelden hiçbir farkı yoktu çok memnun kaldım ve boşuboşuna özele iyi ki para vermemişim dedim 🤗tek fark eşi yanına almamaları ve Doğumdan sonraki 2-2,5 saat doğumhanede gözetim altında tutmalarıydı eşim Doğumdan 3 saat sonra falan gördü kızımla beni 🙂 ama Doğum anına kadar tek kişilik odanda yanında ki refakatçınla durabiliyorsun Doğumdan hemen sonra tekrar o kişiyi yanına alıyorlar servise çıkana kadar. Plates topundan duşa kadar bütün imkanı sunuyorlar. Ama hastanenizin gebe okuluna mutlaka katılın bence 🤗güzel doğumlar dilerim 💜