Kızlar bu benim ilk doğumum olacak inşallah 16 günümüz kaldı sağ salim kavuşmak nasip olur inşallah hepimiz için 🤗
Şimdi sorum şu henüz tecrübesizim sağdan soldan duyduğum bilgilerle birkaç sorum olacak.
1) sezeryanla olunduğu zaman sütün geç gelme durumu varmış bu doğru mu?
2) bebek emdikce gelir durumu varsa eğer kimi bebek emmiyor memeyi kabul etmiyor ya biz sütümüzü sagsak yani memeye süt gelsin diye sonra bebeği memeye alıştırsak olur mu? Sağdığımız sütü biberonla vermek niyetiyle değil memeyi uyararak süt gelmesini sağlamak amacım.
3) bide göğsü küçük olanlar için yada meme başı olmayanlar için silikon aparatlar varmış bunlar ne kadar kullanışlı? Kullanan var mı?
4) ee o kadar şey sordum birde sütü arttırıcı caylar yiyecekler vs bilgisi olan var mı?
Şimdiden teşekkürler sevgili annelerim anne adaylarım 😊🤗