İlk hamileliğim de benimde 196 çıkmıştı perinotolojiye gittim karnından sıvı alıp bakabiliriz dediler ama ben yapmak istemedim doğum yapana kadar zehir gibi geçti😔ama çok şükür sağlam bi evladım doğdu bu testlerin güvenirliği tartışılır kesin tanı değil 196 kişiden birinin bebeği sown sendromlu olabilir anlamına geliyor😔şimdi tekrar hamileyim yaptırmadım ikili testi kafamı karıştırmak istemedim yine
Ezgi5562