_Mrv_ 22+4 olduk, çok korkuyorum.. evde doğum araştıranınız oldu mu?? Ona da cesaret edebilir miyim hiç bilmiyorum, randevum 4 nisanda nasıl giderim düşünemiyorum bile.. İnşallah ennn kısa zamanda çaresi bulunur 🙏🏼