İnşallh vardır allah nasip etsin tez zaman da isteyen herkeze benimde bir düşüğüm vardı 5aylkken bende çok istedim 9ay sabrttm Allah’ıma dua ettim hep umudumu kestım takmadm hiç ve bu ay adetim 3gün geckmsti test yaptım ewde iki çizgi çıktı hemen öyle bir sewndmki cokk sasırdım çok ve hala ınanmyrum acaba varmı die yarın gdcm hastaneye bakcm işte inş vardır