Kızlar 1,5 yıl önce kalçamın üstüne yere düştüm o dönem ağrım olmadığı için önemsemedim ogün bugündür hamilelikten önce ayda 1 veya 2 kere 2 günlük yoğun ağrılarım olmaya başladı okadar acı bir ağrı ki oturduğum yattığım yerden kalkamıyordum bu dönemde tedavi gördüğüm için yine önemsemedim bugün yarın doktora giderim diye erteledim derken tüp bebekle hamile kaldım 6 yıldan sonra ayda bir olan kalça ağrılarım hamilelikte coştu resmen şimdi temizlik ypsam kendimi yorsam bütün gece ağrıdan yatakta dönemiyorum acı çekiyorum resmen masaja gittiğim geçen dr kalça kemiğin kaymış dedi yaptığı. Masajda evde eşim yapsa daha iyi desem yeridir bu işin uzmanı mesleğini okumuş güya sizce bu ağrılar doğumda zorlar mı beni Normal doğum yapabilir miyim sizce daha önce karaciğerimde kisten amelyat oldm acısını bildiğim için kesinlikle sezeryan istemiyorum doktor randevuma var daha sorucam da kafama takıldı gece gece 😤