Merhaba kızlar, 27+3 haftalık gebeyim sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım kan değerlerim çok düşük kan takviyesi yapılabileceğini söyledi aile hekimi ama genel değerlendirme için kendi doktoruna göstermemi söyledi. Yarın gidicem doktoruma ama ,Bu tarz durumda kalanlar yazabilir mi, ne yaptınız nasıl kurtuldunuz