Merhaba arkadaşlar 16. Haftamdayım 13. Haftamda doktor cinsiyeti kız olabilir erkek gibk göremiyorum dedi 15. Haftamda tekrar gittim ve kordon bacak arasından geçiyor ama şu görüntülere göre kesin kız dedi sizce sonraki haftalarda değişir mi birşeyler almak istiyorum da