Merhaba kızlar. İlk gebeliğim ve 6. Haftadayız bende şimdi bir kerelik ve çok az kahverengi bi akıntı oldu sonra geri normale döndü akıntı. Bu bi sıkıntı teşkil eder mi sizde de oldu mu böyle bişeyler. Yoksa yerleşme kanaması dedikleri bu mu oluyor. İnşallah bir sıkıntım yoktur. 🙏🏼 Cevabını bilen eden varsa yazarsa çok sevinirim🙏🏼