Merhaba arkadaşlar. Bugün 30 haftam bitti. Son 2-3 haftadır başlayan ve gitgide artan çatı ağrım var.özellikle akşam ve gece daha fazla. Sağımdan soluma zor dönüyorum geceleri hep ağrıdan uyanıyorum yataktan kalkarken oturup kalkarken bacağımı kaldırıp pantolon giyerken özellikle daha fazla oluyor. Bu durumu yaşayanlar var mı?
Birkaç forum sitesinde gördüğüme göre vücut kendini doğuma hazırlayıp kemikler genişlemeye başladığı için oluyor diyorlar. Bilgisi olan arkadaşlar var mı acaba?