Blcns https://imgyukle.com/i/JCwuun https://imgyukle.com/i/JCwxB8 Kızlar selam. Bu iki beşik arasında kaldım. 2 yaşına kadar kullanılabilir yazıyor ama bilemiyorum hangisi daha kullanışlı olur? Bu beşik yatak odasında bizim yanımızda kalacak. 2 yaşından sonra da oğlumun odası için bir şey düşüneceğim iki çocuk için. Teşekkür ederim şimdiden fikirler için 😘😘
kevser-mnb yukardaki dikdortgen modeli aldim.ozellikle 70 e 110 cm olan 4 yasina.kadar cok.rahat kullaniliyor.oval olan model cok şik ama 1 bucuk yastan sonrasi sigamiyor bebekler cunku oval oldugu icin ölcu kuculuyor
Blcns Teşekkür ederim hepinize 🥰 tabi insan gösterişli tatlış şeyler istiyor, 2 ye çok içim gidiyor ama kullanışlılık daha önemli 😁
Manyakcadl zeyzey95 bir de ben😝 asiri tatli cidden yaaa.. sonra da cocuk yatagi alinir mesela montessoriler gibi ben oyle yapicam kismet olursa
Eylulikraninannesi Aman kuzumm benim kızım 7. Ayda sepet beşikten kendini yatağa atıyordu hep hareketli bebekti zaten 10 aylıkken yürüdü ama çok tehlikeli oluyor 2. Şu gibi olanlar ki sepet beşik daha geniş ama neler neler yaptım çocuğu tutamadım içinde ,😂🤷