Miniginannesiiii1111 DefneninLiya 19 da yumurtlama olmuş sonra catlama 20 çatlama olmuş inşallah degerlendirdin ve tutar bende ovulasyonla hamile kaldım bu testlerde bu şekilde değerlendirdim çünkü
Tgbanne DefneninLiya 18i yumurtlama , 20 si çatlama 🙏🏻 Nasip olursa hamile kalırsın canım 🙏🏻🤰🏼🤰🏼🤰🏼🤰🏼🤰🏼
DefneninLiya blackdaisy 20 sinden önceki bütün günleri değerlendirdim 20 si çatlama oldu diye bıraktık
Oznur11 Bende kullanmıştım 18 olanda yumurtlama gözüküyo sanırım diğer gun çatlama olması lazım biz yumurtlama olduğu ilk 3 günü degerlendirmistik bir gun ara verip 1 gün daha degerlendirdik
Oznur11 DefneninLiya inşallah canim ama catlama gününü de değerlendirmen gerekiyo diye biliyorum ben insallah güzel haberler alırsın 🙏🏻
DefneninLiya Nuriay inşallah canım bekliyorum yarın regl olmazsam belki Allahım isteyen herkese versin inşallah 💜
minikmucizem1_ DefneninLiya bnde yumurtlamanin 10. Günü ovulasyonda gördüm t çizgisi daha koyuydu sonra gebelik yaptım çok silik cıktı ıns sende Güzel haberler alırsın canm
Nuriay minikmucizem1_ yaa bende adetimin 17 ve 18 ci gunu dordum 19 cu gunu çatladi canim çook silieşti ama 20 ci gunu tekrar pik koyulasti ve 21 ci gunu çatlama gibi siliklesti 2 kez yumurtlamis ola bilirmiyim ? Bu ay vitamin kapsulu aliyordum hamilelige hazirlik icin doktorum yazmisti icinde butun vitaminler var belki diyorum ondan kez yumurtlama oldu sende 2 kezmi yumurtladim
minikmucizem1_ Nuriay hayır canım ben 20. Günü yumurtlamayı gördüm daha öncesinde test yapmamıştım ama bi defa yumurtladigimi düşünüyorum geç yumurtladım bu ay ondada tuttu çok şükür canım Bide bn incir zeytinyağına koyup yemiştim
nisan-23 minikmucizem1_ adetiniz düzenini acaba ben adetin başlangıcından itibaren 26 . gün tekrar adet oluyorum ovulasyon testi kullanmadım hiç yumurtlama hesaplayiciya Göre deniyorum 11. gün ve 16. günü değerlendirebildim sadece sağolsun eşim akşam yemekten sonra hemen uykuya😠 sinir oldum