Gazel0606 canim benim birinci cocumda premature olmusdu ve şukur yanmda 5 yaşinda…o yuzden bende bu kisalik durumu var işde ….evett 41 mm den birden bire 27 ye duadu oda ben doktormu dinlemedim oysaki bana adi bir çayniki kaldrmycan dedi ve hep yatcan dedi ben dinlemedim..kafama gore gunlk hayatma davam etdim…ama şimdi hep yatyom … Ve yatdim dinlündim ayaklarmi hep yukarya dayadim cok şukur rahim agzi uzadi ve ben halada dikat edyyom…ve sende doktorn ne derse onu yap..yeri gelse hep yat