Kızlar 5+5 dim şiddetli agriyla gittim tek yumurta ikizi denildi nöbetçi kadin dogum uzamani tarafindan ve 7 haftalık 5 haftalık değil bu bebekler dedi yada haftasini tamamlamistir dedi byle bi durumla karşilaşan oldumu? Ve ikiz gebeliklerin erken doğumla ve sezaryandan baska bi doğum yolu secmiyomus doktorlar dogrumu bu ben dha kendi doktorumla onumuzdeki hafta görüsücem pek bi bilgim yok dha bu konu hakkinda bilgisi olan varmi ?