Hsrt42 benimde 27 gün kaldı diyor programda.hiç korkma.korku seri şekilde sorunları çeker.benim ilk doğumum.beynimden korkuyu sildim attım.vucudumdan evladımın çıkmasına müsaade ediyorum.kendimi kasmıyorum.onu serbest bırakıyorum diyorum sürekli.rahimin açılmaması,saatler süren acılar belkide beynimizin çocuğun çıkışına korkuyla,kasıp müdahale etmemizdir.tıpkı vajinismus gibi.belkide doğum anında korku bizi kitliyor.rahim açılmıyor.serbest bıraktım.go verdim gitti😀tüm endişeleri attım.sende öyle yap