Arkadaşlar adetin 14. Günü doktora gitmiştim rahim duvarın çok iyi kalınlıkta gebelik için tam istedigimiz kalınlık dedi belki de gebesindir dedi güldü :) iki tane de yumurtam vardı olgunlaşmaya başlayan biri 11 mm biri 14mm yarın adet günüm belirti falan yok sizce iyi bişi mi