Narinkiz 36 haftalık bebişim şimdi doğdu 2700 olarak yanımda değil ama kalbim onunl bizim için dua eder misiniz 🙏
Yasirhatice Narinkiz Rabbim tez zamanda kavustursun bebeğini sana kilosu ve haftası iyi canim neden yaninda değil 😢
ATC Narinkiz tez zamanda kavuşursunuz inşAllah hiç korkma bende 35 haftalık doğum yaptım 1 hafta ayrı kaldık çok şükür şu an 14 aylık Yanımda 😌
Narinkiz Yasirhatice solunum sıkıntısı yok ama tedbir amaçlı alıyoruz dediler ⅞ saat oldu hala gelmedi yanına gittim serum takılmıştı bilgi vermediler
Nur56789 34+6 Doğum yaptım suan Yanımda degıl senı o kadar iyi anlıyorum ki insallah tez zamanda kucağımıza alırız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻