Merveturgut Benim gebeliğim 9.hafta mide bulantım için prilam kullanıyorum ama sürekli midemde ve boğazımda değişik bi rahatsızlık var ne yapsam geçmiyor mide ağrısı gibi bulantı gibi hiç bişey yapamıyorum. Böyle olan ve çözüm bulabilen var mı ?
gamzecansel Merveturgut 23 haftalığız halâ var o hisler, bulantı kusma. inşallah seninle hemen geçer.
Zeynepzehra Aynı sıkıntılarla ben de çok uğraştım boğazında ki rahatsızlık boğazında birşey takılmış gibi bulantı yapıyor mu?
Merveturgut Zeynepzehra evet aynen öyle zaten sonunda lavabo da bitiyor. Nasıl geçecek hiç bilmiyorum
Pares O bulantıdan kaynaklı o his geçmiyor bir türlü bulantılar geçerse o da öyle geçiyor ben ne çektim o bulantılardan 36 haftalığım hala ara ara kusuyorum
Zeynepzehra Merveturgut seni çok iyi anlıyorum :( ben de aynı sorunlarla haftalarca mücadele verdim sonrasında okuduğum bazı hikayelerden sonra bir kbb göründüm. Ve boğaz reflüsü tanısı kondu gaviscon verdiler ve hala çekiyorum fakat benim çok çok ağırdı. Hala da hiç bişe değişmedi İnşallah senin ki okadar değildir😓