aysimaaa ortalik da baya karışık napsam ki yaa birde ben dun gittim burda bizim yakinimizda bir polikinlik var devlete ait gittim iste ultrasondan bakti 36 haftalik dedi 15 20 gun icersinde de dogum olur dedi hicbirsey anlamadim kendi ozeldeki doktorum da 2 hafta onden gidiyor dedigi icin ben 38 haftalık olarak hesapladim iste