flaorhan Arkadaşlar nişan gelmesi aşamalı olan var mı aranizda Nisan geldikten ne kadar sonra suyunuz geldi ? Ya da suyunuz gelmeden sancılarınız mi başladı ? İki gündür üç seferdir nişan gelmesi normal mi?
Fatovebebegi flaorhan benim bi kere geldi Cumartesi sabahı tarif etmek gerekirse kanlı değildi baya yumuksu ve çok geldi bi kere her daim kanlı gelmezmiş Cumartesi sabah geldi Pazartesi akşam 8 buçukta kizimi kucağıma aldım suyumda Pazartesi 12 de doktorlar patlattı patlamadı