Herkese merhaba.. 12 hafta 4 günlük gebeyim. sabah uyandığımda çok facia bir durumla karşı karşıya kaldım. Şöyle ki; gece uykumda (çok afedersiniz) adet akıntısı gibi idrar yaptığımı hissettim ancak rüya görüyorum sandım. Sonrasında idrar baskı yapınca uyandım ve tuvalete gittim. Tuvalete oturur oturmaz idrarımı yaparken lık diye bir parça düştü, o an ne olduğunu anlamadım, kalbim duracak gibiydi, elim ayağım birbirine dolandı ve klozetin içine baktığımda kanla karışık idrar olduğunu gördüm. Parçayı tuvalet kağıdı yardımıyla eşeledim ancak dağıldı. Sonrasında hemen doktora gittik, ultrason ile bakıldığında bebeğin kalbi atıyordu. Doktor hiçbir sıkıntı da görmedi. Progestan iğne yapıldı ve günde 2 kere fitil verdi. Ne olduğunu anlayamıyorum. Çok tedirginim. Böyle bir durum yaşayan var mı?