defnemila Hkmt Hiç bir şey yapamıyoruz maalesef magnezyum kullanıyorum ama çok tesiri yok. Yat dinlen uzandan öteye bir tedavi yok.
Mekamu Asl_93 seninki yalancı sancı değil de rahim büyümesinden kaynaklanıyor olabilir daha çok. O haftalarda rahim büyüyüp yukarı doğru çıktığı için olmuştu bende de. Yalancı sancı son aylarda oluyor.
Asl_93 Kupik bana da yalancı sancılar 20 Li haftaların ortalarına doğru başlar normal dedi 🙈 çok şükür riskim yok canım 🤲🥰
Asl_93 Cengizenhar2020 allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah az kalmış 🥰 darısı bize 🙏🏼
Cengizenhar2020 Pamukgelim Adet sancısı gibi ufak ufak vuruyor . Kasiklarinda ağrı hissediyorsun vejinanda birden ağrı giriyor bu tarz canım doktoruma sordum yalancı sancılar dedi. Pazertesi nts ye baglandım sancimda çıktı ama hala tık yok 🤗
zmrtcskn Asl_93 benimki adet sancısı gibi değil ya baya sol taraftan bi giriyo bıçak saplaması gibi 1 dk çıkmıyo bugun 4-5 kere oldu 29 a girdik ilk oğlumda alttan tam ortadan adet sancısı gibi hafif hafif bu direk kramp gibi keskin yürüyemiyorum resmen girdimi 1 dakida felan da sürüyor 🤷🏼♀️
Sueda29 Asl_93 31+1 im 30 da başladı.yalancı sancı yüzünden erken doğuma bile alınıodm..kasılmalarm da çoğalmaya başladı ama hemen geçio
Haticeakks Doktorun nasıl normal dedi hemde o haftada da ben 27 haftalıkken sadece iki kez kasilmam oldu doktora gittim rahim agzim kısalmış iğne ilaç verdiler o şekilde 35. Haftama geldim ve bugüne kadar yalancı sanci çekmedim