Morphi Asla oyle dusunme ben ameliytan cikinca karniminelledimde cok zordu, bebek sesinden kactim magzalarda bebek reyonu gormekten kactim. Hamile gorsem basimi one egmekten gozumun dolup aglamaktan ben camlari orterdim disarda cocuk sesi duymayim diye evde aglasam esim uzuluyor biyandan huzursuzluk oluyor zamanla, sekiz ayy sonra umudum bittiydi olmuyor dedim. Okadar umutsuzlugum elvermistiki doktora olmuyor diye gidiyorum adete iki uc gun kala ben Hastanede ogrendim hamile oldugumu donup kaldiydim. Emin ol zor ama korkun sadece yaa birdaha bunlari yasarsam tek korku bu gine oyle olursa Ama rabbim imtihan veriyor acaba Bu kulum Bana isyanmi edecek Yoksa bana sukurmu dicek diye. Gozunden yaş aksa Allahim dilime kalbime vverme isyani de, ama ruyamdada hep gordum kalkip agladigimi bilirim ezan saatlerinde. Uzme guzel canini emin ol bebegi dogupta o anda ölenler var o daha zor dusunsene aylarca bekledin dogumdan sonra oluyor beterin beteri var isdee … Sukur her haglimizee