Zeynepzehra Öncelikle çok geçmiş olsun.. Aynı durumu hamlileigimin basından beri yaşıyordum.. Size doktorunuz mu söyledi boğaz reflüsü olduğunuzu? Çünkü bende öyle sanıyordum ama trioidim yüksek çıktı.. Bunun için ilaç kullaniyorum ve ilaç kullandığımdan beri o yemek takılma hissi kusma durumları geçti şükür.. Eğer baktrmadıysanız trioitlerinize baktirin isterseniz.. Geçmiş olsun tekrar