Gizayy_13 Kızlar 39. Haftama girdim Doğum olmazsa doktorum Pazartesi günü suni sancıyla Doğumu baslatıcak biraz korkuyorum cokmu zor bu suni sancı ya ve suni sancıyla başlayıp sezeryan ama Doğumu biten varmı 😔🤭
Elifckroglu Gizayy_13 kendi kendine doğumu baslatmaya calıs sık sık ılık duş al tempolu yürü squat yap cok işe yatıyomus bunlar biyerde okumuştum
Fatovebebegi Gizayy_13 tarçınlı su icin benim nisanim gelmişti bide bol bol duş alın pilates topu ile zıplayın yatayın kenarını tutup otur kalk hareketi yapın zor değil suni sancı sezeryan daha zor sonrası tabi normal Doğum candır 🥰