merve6106 cnm benm de eşim tek erkek çocuk ailesi ile yaşıyoruz . 84 ile hamile kaldım şuan 85 olmuşum . 15 haftalikim. Vala bi yemek yesem kaynanam
Ile gorumcem demiyor 2 canlıdır kalkıp bana diyor çok yeme şişman olcan. Oyle hevesimi kırıyorlar yemek yemeye çekiniyor insan. Önceden hamile olmadan önce ikisi hep bana diyor du şişman sin ondan çocuğun olmuyor .