fasulyemiz34 Merhaba herkese 9 haftalık hamileyim bugün tüy dökücü krem kullandım ama sonra zararlı olduğunu düşünerek hemen yıkadım sizce bu durum da bir sorun olur mu bilgi verirseniz sevirim