yagmur91 morsunbul95 canım benim akıntım kalmadı şimdilik 2. Kullanışım. Haptan mı yoksa kendiliğinden mi?
morsunbul95 yagmur91 hap etkilerini göstermeye başlamıştır ama kendiliğinden de olabailir bir kac gün daha kullan hala yoksa hapın etkisidir Bende 3 gün de akıntım durmuştu bunyeden bünyeye fark edilebiliyor
YSinem yagmur91 biraz uyuyup dinlenince ddevaam ediyorum 1,2 saat sonra zaten bendede ilacı hemen içinde olmuyor ilacı içtikten 1saat sonrada falan etkisini gösteriyor
Adaaaa yagmur91 doktor bna biraz yat dedi iki hafta yattım bna progestanı agızdan yazmıştı amA digeri daha işleyişliymiş galiba
Ffaattmmmaa yagmur91 vajinal kullanmanız daha etkili.ağızdan alınca mideye dokunabiliyor ve etkisi geç oluyor.ben 30 haftalık hamileyim ilk zamamdan beri fitil olarak kullanıyorum
Adaaaa yagmur91 yok kalkmadm üç ayımı dolduranaa kadar kendimi baya bi kolladım sizde öyle yapın bi süre kalkmayın ve bol bol için
Yenianneadayi2208 yagmur91 vajinadan daha etkili kuzum ve yan etkisi de olmuyor o şekilde.Ben ilk aylarımda kullanmaya başladım ve 3 ay kullandım.Şu anda 30 haftamın içindeyim yeniden başladım herhangş bir yan etki yaşamadım vajinal yoldan
yagmur91 Yenianneadayi2208 ben yutarak kullanıyorum ama dedikleri gibi bir yan etki olmadı bende. Akıntımda kullandığım andan beri yok. Akşama 3.yutuşum olcak dua edim bebeğim sağlıklı olur yaşar🙏🙏🙏