yagmur91 canım ben 7 haftalık tan beri kullanıyorum şuan 14 olduk. Bende kahverengi lekeleme ile başladım ilaca. Plesanta da aşağıdaymış o yüzden leke olmuş o yüzden içmem gerekiyormis. Ben içiyorum hala ilaç bas dönmesi uyku yapıyor ama ben yinede vajinal kullanmiyorum çok akıntı yaptığını duydum. İlacı içip uzanıyorum uyuyorum