yagmur91 elhamdulillah kızımla okuyoruz bi yazdığınızı simdi 🙂 hiç korkma bana da bir çok kişi fitil olarak kullandığımızda vajinayı uyardığımız için riskli olduğunu, e zTen dişük korkusu var ilacı istediğin kadar ileri itemeyeceksin ayağa kalktığında akıp gitme durumu olacağından ağızdan kullanmamı söylediler. Evet zor bir süreç ama dinlenerek atlatabilirsin ilaç küçücük ama içtikten sonra etkisi büyük benim progesteron hormonum çok fazla düsüktğ doktor ya ölür ya düşer dedi. Birde sağlıklı bir bebekse ilaca gerek yok ama sağlıklı değilse istediğimiz kadar ilaç kullanalım tutamayız dedi öyle de oldu elhamdulillah nasibi varmış… Rabbim yeter ki nasip etsin. Nasibi varsa dünyaya gelir