Kubrakoseayar bende iki gündür öyleydim. Limonlu çay, ballı süt, bal zencefil, ıhlamur, bol su… yani kısacası enfeksiyona etkili her şeyi üst üste yaptım boğazımı hiç kuru bırakmadım bugün çok iyiyim şükür banyoda buharda burnuma iyi geldi. Çok geçmiş olsun geçer inşallah.