brnr09 Kızlar merhaba. 16+1im. Regenesis Max verdi doktor ama bulantım çok diye daha hiç içemedim. Siz bu hapı aç mı tok mu içiyorsunuz nasıl yapıyorsunuz? Yararlarını gördünüz mü kendinizde? Nasıl bir ilaç sizce?
Begonia brnr09 Harika bir takviye ben Doğum yapalı 13 gün oldu hala kullanıyorum iki gümde bir alıyorum
Deletedmom138 brnr09 bende ikinci paketi bitirdim üçüncüyü sipariş ettim gerçekten kullanmadan önce ölü gibiydim
Edahmet29 Deletedmom137 aslında biliyorumda bulantı felan görünce yazılarda yanlış mı biliyorum diye sordum bende kullandım ama doktor değiştirdi sizler şuan ne kullanıyorsunuz
Deletedmom137 Edahmet29 ilk haftamdan beri regenesis kullanıyorum canım vitamin içeriği gayet kaliteli
Edahmet29 Deletedmom137 ben şuna decavit ve gynoferon kullanıyorum biri vitamin biri demir eksikliği içindi sanirim şuan 26+1 haftaligim
Fasulyemizzz Bende bulantı yapıyordu ilk başladığımda smdı 37 bitecek hala kullanıyorum o zamandan beri gece yatmadan önce içip uyuyorum