mertinannesii https://www.resimag.com/i/6349ec5fbae Kızlr bu pijamayı almk istyrm ama kalitesi nasldr acaba bu siteden pijama alan vrmı acaba Birde bn gebe olmadan önce s /m giyiniyordum suan m beden mi l beden mi almalıym sizce
merve21_ mertinannesii canım bu pijama takımın dan almadım ama bebek eşyası aldım çok kaliteli çok güzel tavsiye ederim
busrasahinn mertinannesii ven bebek kıyafeti almıştım oglumda gayet kalitelilerdi yıkandıkca eskimedi bile
mertinannesii merve21_ bebel kıyafti bnde alayrm güzl ama pijama nsldr blemedm sence hngi bedeni almalym
merve21_ mertinannesii bence l al kuzum çünkü daha iyi biraz bol da olsa birşey olmaz insan rahat oluyor içinde
Damlaos4 Ben aldım hemde 2 tane o kadar kaliteli ki gerçekten gelince çok şaşırdım kumaşı yumuşacık ve piyasada bir mağzadan asla o fiyata o kaliteyi alamazsın kesinlikle tavsiye ederim
DenizOkyanus Ben aldım yeğenlerime çabuk söküldüğünü renk verdiğini ve çıtçıtlıların çabuk koptuğunu söylediler kendi bebeğime cesaret edemedim doğrusu
sonsuzadek mertinannesii 2 takım pjama takımı aldım kendime kalitesi gerçekten çok güzel. yine almayı düşünüyorum. şiddetle tavsiye ederim.