Busraygt Zerrinmesut19 dua ediyorum hep dua ediyorum hepimizinkine Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Birgul-05 Busraygt ben aldırmadım canım isteğe bağlı zaten ama yerinde olsam aldırmam insanları çok telaslandiriyolar bu konuda
mhtp2802 Zerrinmesut19 ne alaka pardonda sıvı alınınca engelli oluyor falan…sanırım çapa perinetoloji de profsunuz
Zerrinmesut19 mhtp2802 He perinetolojiciyim hakaret etmek istemiyorum etrafımdaki aldıran insanlardan biliyorum bilmezsem konuşmam. Doktor çocuga engelli sıvı aldır dedi yada çocugu aldır dedi ikisinide yapmadık gayette sağlıklı Bi kızımız var. Sen galiba profsn. 😡
mhtp2802 Böylesi bilinçsiz bir şekilde insanların kafasını katıştırıyorsunuz sanki o kadar eğitimi sizler aldınız bu ne özgüven yaaa…lütfen herkes kendi dr ne diyosa onu yapsın buradakiler tıp mezunu insanlar mı size yalan yanlış yönlendirme yapıyolar
mhtp2802 Busraygt anlıyorum seni insan ister istemez bi panik oluyor ancak her hamilelik her Doğum her insan farklıdır….burda herkes kendine göre bir şey anlatıyor senin durumunu en iyi sen ve gittiğin doktor bilir…bizler seni ve durumunu ne kadar bilebiliriz ki
Alara-20 Busraygt bende de ayrintili ultrasonda parlaklik cikti amniyosentez yapalim dediler yaptirdim cok zordu stresliydi sonuc normalmis