Kızlar 30-5gunumdeyım.ıkı gundur yemekten hemen sonra elim ayagım tutmuyor gibi oluyo adeta bayılıcak gibi hissediyorum😔😔😔bunun sebebı medir sizce,benim gibi olanlar var mı acaba.sekerim cok normaldı gecennhaftalarda yaptırdım.tbasıyon diye düşünüyorum ama yuksek mı dusuk mu bilmiyorum.ya da baska bir rahatıszlık belırtısı olabilir mi