merhaba kızlar biraz geç oldu ama anca fırsat bulabildim yazmak için 😊 doğumum biraz zır oldu benim için ilk doğumum bebeğim 38+5 te dünyaya geldi 28 şubatta mart annesi olmayı beklerken son dakika şubatta doğmak istedi minik kuşum 🥰 normal doğumu beklerken zorunlu sezaryene alındım sabah saat 10 da uyandığımda lavaboya girdim sonra yatağıma tekrar giderken sızıntı oldu biraz altıma yapıyorum sandım ara ara gidip geliyordu su gibi meğersem suyum gelmiş hiç sancım yok bel ağrım yok yani doğuracakmış gibi değildim sonra çoğaldı hemen doktorumu aradık suyum geldi dedim hemen gelin dediler sizi bekliyoruz filan hastaneye gittiğimde saat 11 filandı doktorum muayenemi yaptı evet suyunuz gelmiş dedi açılmam yoktu nstye bağladılar sancı çıkmadı en sonunda suni sancı verdiler çok acı çektim normalde regl sancısına dayanamayan ben bu sancıya nasıl dayandım bilemiyorum yürüyüş yaptım merdiven çıktım egzersiz yaptım ama nafile açılmam 2 cmde durdu artık açılmıyordu saat 16:30 da doktorum yine kontrole geldi ve ozmn sezaryene girmemiz gerektiğini söyledi bebeğimin kafası su toplamıştı ve zorlu bi doğum olacağını söyledi ben artık ağrıya dayanamıyordum ve sezaryeni kabul ettim 16:40 ta bebeğim doğdu çok şükür 🙏🏻👼👼 3370 gram 51 cm doğdum minik oğlum👼👼👼