Nursen977 2li testin nasıl çıkmıştı canım. 3lü test pek önemli değil çoğu doktor gerek duymuyor yanılma payı çok olduğu için. Gitmesen daha iyi gibi. Benimde şeker yüklemem var sağlık ocağı yapmadı devlet Hastanesi’ne gitmek istemiyorum özeldeki doktorum bidahaki muayeneye sabah gel yapalım hastaneye gelmekten korkma çekinme dedi Nisan’da muayenem var . Şeker yüklemesi için daha önce gitmem gerek doktor gelebilirsin dese de içime sinmiyor