Slm arkadaşlar bn balığı pek sevmediğim için omega 3talvıyesı hep alıyodum. ZadeVitalin alıyorum şimdıde yetıskınler için cocuklar için ve emzıren anneler için var(tüm anneler kullanıyor). Suanda da Duosvit kullanıyorum hem eczacım tanıdık hem doktor iyi dedi omega, folık asıt, mıneral ve vıtamın hepsı içinde gzel bı takvıye tanıdığım coğu kişi hp kullanıyo cok ucuk bı fıyatta deıl tüm saydıklarım makul♥️🙂♥️