Hanımlar iyi akşamlar 29 haftamdayım ve bugün dr. Kontrolümüz vardı. Doktorum bebeğin kafa bacak ve karın bölgesi gelişimine baktı. Kafa bacaklar normal düzeyinde haftasında ama karın bölgesi 27. Haftadan geliyor dedi diyetisyene yönlendirdi beni. Beslenmene dikkat et dedi. Böyle bir şey yaşayan ve atlatan var mı daha önce ya da şu anda ? Lütfen fikirlerinizi ve görüşlerinizi paylaşır mısınız?