Dnzkbln 13 haftalik hamileyim düşük tehlikesi için progestan kullanıyorum çok fazla mide ağrısı ve yanma yapıyor. Virüsden dolayi hastaneye gitmek istemiyorum arkadaşım hamileyken rennie kullanmış başka kullanan var mı?
Hazalperi Dnzkbln bende daha yeni doktoruma sordum kullanabileceğimi söyledi progestan bendede bulantı yapıyor
ikibebekbirkedi Dnzkbln bende reflü vardı rennie ya da normal gaviscon hiç fayda etmemişti. Gaviscon double action diye bi şurup var. O hemen yanmayı da agriyi da kesiyodu
Dnzkbln Hazalperi bende çok şiddetli mide ağrısı ve su bile isem sanki midem asit dökülmüş gibi virüsten dolayi da çıkmak istemiyorum