Mybabyboy bu saatten sonra ağda yaptırmanız çok iyi olmaz ve canınız daha çok acır çünkü kıllarınız zaten sertleşti ayrıca sürekli ağda yapanlar 5 yada 6 hafta da giderler siz sürekli jilet kullandığınız için şimdi ağda da yapsanız en fazla 3 hafta da çıkar. Keşke en başından hep ağda yapsaydınız