ddenizc Arkadaşlar, sizinde karnınız sertleşiyor mu? Dün doktora sordum gülüyor, olacak bunlar normal diyor. Ama böyle sert bir karın normal mi???
Tumurcuq ddenizc 31+4 bendede oluyor ama gun icinde 3-4 jez az surelyne oluyor..en cokta tualete cok sikişiken oluyor..benmde doktor bu haftakarda normal diyo
Kulahci Evet çok sık oluyo hatta dün gece acildeydim ağrımda oldu çok. Arada sancı çıktı ama bunlar gün ağrısı dedi ebe. Bi sorun yokmuş
ddenizc Kulahci ya sonlara doğru geldikçe insan erken doğum mu diye korkuyor ondan iyice hassas oluyor. İyi misin şimdi
Ayse_58 Gerçekten insan korkuyor erken doğum durumlarından benimde ağrılarım var özellikle bacak aramda 29+6 şu son haftalar bitsede kızıma kavuşsam