suzankurdas Ya benim bebeğim temmuz başı doğacak nasipse ve 0-3 ayları yaza denk gelicek çok güzel yazlık kıyafetler var 0-3 mü almam gerek 3-6mı anneler yardımmmmmmm
Zeynep_35 suzankurdas suzankurdas 0-3 alın yada bazı markalarda 2-4 var onları alabılırsınız ben 0-3 almıstum buyuk geldıgı ıcın ekstra hep yenıdogan almak zorunda kaldım temmuz bası ıse dogum yazlık kıyafetkerı 0-3 alın