irem_35 canim benim 12. Gun 600 çıktı 14. Gün 1351 çıktı ve doktorum yarin gel ultrasonla bakalım dedi yarin oldu gittim keseyi gördük çok şükür hemen 1 hafta sonra tekrar gel dedi yine gittim bebek var kalp atışı da var artık normal gebe bölümüne gidebilirsin dedi şimdi 9 haftalık hamileyim çok şükür, bugüne kadar her zaman tek bebek gözüktü 5. Gun embriyosu transfer edilmişti sanırım ondan dolayı olsa gerek değerim yüksek çıkmıştı, InsAllah hayırlısıyla sende gidince görürsün bebişini😊 belki doktor hem bebeği hemde keseyi bir arada görmek için bakmamistir bol bol pozitif düşün çok rahat ol stres yapma sakın hayırlı olsun 😊