Ummeer Duruuuu canım ben 30 haftalık olucam 2 ya da 3 hafta öncesine kadar 18di maalesef kansızlıgım var gün de iki kere ilaç içmeme rağmen 😔
ayseakcura Duruuuu benim 9 da çok düşük.. doktorum kan serumu verdi 6 hafta kullanacağım yani doğuma kadar.. o güne kadar yükselticez dedi
Ummeer Duruuuu kan değeri derken canım sağlık ocagında genel izlenim yaptırıyoruz yaa orda demir(fe) yazıyor o deger değil mi kan değeri ben mi yanlış biliyorum Kı acaba
Sebnem_C Benim 9.3 ne yaptıysam yükselmiyor git gide düşüyor 10 gün sonra kontrole gidicem tekrar tahlil vericem ona göre damardan ilaç verilecek bide ikiz gebeliğim var ondan mı acaba
Kulahci Benim hamilelik başında 10 du geçen ay 9 oldu şimdide 8 küsüre düşmüş. 33deym. Düzenli kullanıyorum hemde 2 tane ama dahada düşüyo. 2 hafta daha kullan eğer hala aynıysa serumla kan takviyesi verilcekmiş
Duruuuu Kulahci Dana ciğeri de arttırıyormuş. Ama ben 14 ile başladım gittikçe düştü ben de arttıramıyorum ilaçlarımı da kullanıyorum ama
Haticeakks 12.5 kan ilaçlarıyla ve keçi boynuzu pekmeziyle 10 dan bu değere çıkardım günde iki kaşık keçi boynuzu pekmezi yedim aç karınla bir de çayı tamamen kestim
Duruuuu Ummeer Kan değeri diye verdikleri kağıtta HGB diye yazan bir yer var oradaki rakam kan değeri