Mavileyla Arkadaşlar 30+4 haftalık hamileyim ve göğüsümden cok fazla süt geliyor. Başına böyle bir durum gelen var mı? Bir sakıncası olur mu Acaba???
yesim34 Mavileyla Canım benimde ara ara geliyo 35 haftalık hamileyim doktora bende sordum sütüm gelmedi demezsin işte ne güzel sütün var dedi 😀
yesim34 Mavileyla Canım bildiğim kadarıyla ağız süt 1 hafta falan geliyo sonradan sarıdan açık sarıya dönüyo
Mavileyla yesim34 iyi bari yaa bende korktum en önemli süt ilk süt sonuçta. Gerçi azaldı artik bi damla geliyor önceden daha fazlaydi
Mavileyla [bilinmeyen] yok canim sorun degil benim cevremde ilk benden geldi ailem hep şaşkın bu durumdan ))) normal yani gelmemiş o senden
Ayselcnt Haftadayım dün göğüs pedi koymuştum akşam baktığımda ıslaktı ve sarı renkteydi..acaba benimde sütüm mü geldi.. Bu haftada mümkün mü?
Mavileyla Ayselcnt ben biraz araştırdım bazı annelerde gelebiliyormuş. Yarın doktora gidip iyice öğreneceğim bende.
Mavileyla Ayselcnt canım doktora sordum doktorum ne normal ne anormal dedi sıkıntılı bir durum değilmiş gelebilir dedi sıkı sütyen takma mı ve oynamamamı söyledi. ))