4429 evet ilk sayılır geçen Sene kürtaj oldum 3 aylık bebeğimi kaybettim boynunda kist vardı aldırmak zorunda kaldık 😔🤷♀️ Şimdi yine hamileyim hareketleri elimi karnıma koyduğumda hissediyorum sanki balık kayıyor elimin altında gibi oluyor anlık bişey zaten sık sık olmuyor 😊