Kızlar bana dr 12+3 de vajınal ultrasonla kızım olacajını soylemıstı 1 hafta sonra teyıt etmek amacıyla farklı bı hastahanede farklı bır doktora gittim adam direk oglunuz olcak dedı ben tabı sok oldum emın mısınız dedım cıkıntı gosterdı sımdı ben hangısıne ınanayım ıkısının de ıyı dr lar oldugunu duymustum. Vajınal ult yapan dr demıstıkı buna kım bakarsa erkek der cunku cıkıntısı var ama ben kız dıyorum cınku cıkıntısı asagı dogru demıstı orda bıraz kafam karısıyor ne zormus bır kız bır erkek denmesı yaaa.Bu arada bır oglum var oyuzden bukadar heyecanlandım