Kardelenyigit Kızlar bugün tam 29 haftalık olduk kızımla ve bugün farkettim ki sağ tarafımda arada bi yeri belirginleşiyor dokunduğumda sert geliyor elime kafası vs sanırsam ama yaşayanlar var mı merak ettim
Topraksmom Kardelenyigit 30+2 bizim oglus da hep sağda yapıyor o toparlanmayi kafasını ya poposunu dayiyordur diye tahmin ediyordum ben de
Kucukmucizemiz Kardelenyigit Bizde 29 olduk bugun benimde genelde sag tarafa toplaniyor herzamn ve 3 gündür çok hareketli 😊
Deletedmom627372 Kardelenyigit Çoğunlukla sağ tarafta toplanıyo karnım geriliyo sanki 1-2 dk sonra eski haline dönüyo 😊
Tugbacolak Ah ah☺️ Poposunu dayıyor gogsumun altına ben ıtıyorm asagı o dayıyor yukarı☺️ Benmde kız ve cogunlukla sag boslugmda toplanmayı sevıyor arada yumruklarını hıssedebılıyorm yan bosluklarımda az daha ıttırse tutucm elını nerdyse☺️
Kardelenyigit Tugbacolak aayy aynenn bende de öyle işte 😂korktum normal mi değil mi bilmediğim için ilk kez yaşadım 😂
Deletedmom124 Kardelenyigit benim ikinci gebelik fazla rahatım kıçını başını koymasına alışkınım sende korkma canım buyuuorlar hareketleri de tekmeleri de sert oluyor
Tugbacolak Kardelenyigit endıselenme alısırsn buyudukcede daha hıssedılır oluyor bnm 32. Haftmda artık can acıtıyor dayanması anı vurusu
Kardelenyigit Kucukmucizemiz yaaa severimm onuu🥰hareketine çok alıştım bende sürekli bi hareket halinde ama böyle olunca o kadar korktum ki 😂aayy dedim başka şeyin belirtisi mi 😅
Kardelenyigit Deletedmom627372 aayy evett aynen öyle oluyor bende de hatta korktum erken doğum belirtisi falan mı diye içim rahatlıyor 😂
Glsm3553 Deletedmom124 kacinci haftafan sonra daha sert oluyor son ayda pek hareket etmez diyorlar yeri daraldigi icin dogrumu
Htcbsyprk Kardelenyigit bende ilk olduğu zamanlarda bebek toplanıyor sanıyodum Braxton hicks kasılmalarıymış doğuma hazırlayan kasılmalarmış dün ebemle görüştüğümde gayet normal olduğunu belirtmişti
Bezelyeveannesi Benimde oyle surekli sagda poposumu kafasimi bilmiyorum ama bazen ole yapsinda ordan sevim diye bekliyorum😊
Deletedmom124 Glsm3553 valla benim ilkinde doğuma kadar hissettim şimdi 29 dayım yine fazla hissediyorum